Učenici koji budu upisali novi obrazovni smer Bravar-zavarivač nastavu će imati po dualnom sistemu, odnosno, teorijske predmete slušaće u školi, dok će praktičnu nastavu realizovati u realnom poslovnom okruženju, u firmama i preduzećima koji su partneri Škole na ovom projektu.
Učenici tokom prve godine stiču praktična znanja u školskoj radionici, na modernim simulatorima za zavarivanje, dok u drugoj godini provode dva dana na praksi u preduzeću. U trećoj, završnoj godini, u preduzeću su tri dana nedeljno.
Po završetku školovanja bravar-zavarivač će umeti da: izrađuje delove metalnih konstrukcija mehaničkom obradom, izrađuje i montira metalne konstrukcije i procesnu opremu, kontroliše kvalitet bravarskih radova prema propisima, zavaruje postupkom elektrolučnog, elektrootpornog i gasnog zavarivanja, spaja delove mekim i tvrdim lemljenjem i lepljenjem, kontroliše kvalitet rada pri zavarivanju…
U fabrikama, manjim servisnim radionicama, kao i u privatnim radionicama.
Oni koji posle trogodišnjeg školovanja za bravara-zavarivača budu imali želju i mogućnosti da nastave sa obrazovanjem, moći će da se dokvalifikuju za četvrti stepen, a kasnije i da upišu višu školu ili fakultet.
Naziv predmeta | I razred | II razred | III razred |
---|
Opšteobrazovni | |||
---|---|---|---|
Srpski jezik i književnost | 3 | 2 | 2 |
Strani jezik | 2 | 2 | 1 |
Fizičko vaspitanje | 2 | 2 | 2 |
Matematika | 2 | 2 | 1 |
Istorija | 2 | ||
Računarstvo i informatika | 2 | ||
Geografija | 1 | ||
Ekologija i zaštita životne sredine | 1 | ||
Sociologija sa pravima građana | 1 | ||
Stručni | |||
Tehničko crtanje | 3 | ||
Mašinski materijali | 2 | ||
Tehnička mehanika | 2 | ||
Mašinski elementi | 3 | ||
Tehnička fizika | 2 | ||
Tehnologija bravarskih radova | 3 | ||
Osnove bravarskih radova | 6 | ||
Tehnologija metalnih konstrukcija i procesne opreme | 3 | ||
Metalne konstrukcije i procesna oprema | 12 | ||
Tehnologija zavarenih konstrukcija | 3 | ||
Zavarene konstrukcije | 18 | ||
Preduzetništvo | 2 | ||
Građansko vaspitanje/Verska nastava | 1 | 1 | 1 |